smalter bort, bokstavligen.

Hej allihopa!
Vi kom som sagt till turkiet igar kvall, runt halv tio kom vi till varat underbara hotell! Satan vad fint det e! Enormt stort, hur manga restauranger som helst, typ 6 pooler varav en har kanske 5 vattenrutchibanor! runt 300 meter ner till stranden, havet e inte speciellt svalkande, 30 grader har jag for mig att det var idag om inte mer!
Men det basta av allt e nog att det e All Inclusive, sa skont!
Det var helt sjukt igar kvall, jag mamma och dennis satt typ och drack, haha! och det varsta var att ingen av oss var speciellt nykter nar vi skulle ga och sova! hihi, busigt!
Idag kopte vi madrasser och efter det lag vi och solade pa dom i havet hela dagen! Pa stranden funkar det nastan inte att sola, for da smalter man bort, helt seriost! Nar solen ligger pa ar det nog runt 40 grader, minst!!!
Yeye, farg har man fatt sa det gar ju inte att klaga direkt!
Men jag saknar min felicia, och min alice.
Nu ska vi snart kila och ata pa ngt stalle som hette medelhavsrestaurangen.. far val se hur det blir!
Foresten, for er som undrar sa finns det gott om snygga grabbar har! hahaha. alla verkar vara fran tyskland dock, men men. Nu kan ju jag ova lite tills jag borjar tyska lektioner i skolan igen, eller hur fella!  ;)

Hur ar vadret hemma?
Skulle vara kul och veta!

PUSSSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Johan

Vädret inne i tuna park är ljust, och ganska varmt... svettigt. tråkigt. så, SUCKER! jag har det bättre än du ;D

2009-07-23 @ 18:16:57
Postat av: felllllla

saknar dig med!

det är tomt utan dig vettu..

men det är ju perfa, övaaa övaa övaa!:D

2009-07-24 @ 12:37:31
URL: http://feliciabernhardsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

cissi du kan lika gärna döda mig nu </3

2009-07-24 @ 19:24:38
URL: http://patriciaabengtsson.blogg.sec

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0