Kära Judith

Jahapp, packningen är avklarad. Med mammas hjälp tog det i snitt 10 minuter, jag förstår inte hur mammor alltid kan vara så bra på det där? Har dom gått kurser där dom har lärt sig allt sånt där praktiskt?
Antagligen inte, men jag skulle nog behöva det innan jag blir mamma!

Jag läste precis en blogg där det var en 15-årig tjej som var gravid med tvillingar..
Om jag skulle bli gravid så tror jag nog helt ärligt att jag skulle göra abort, man blir ju så sjukt bunden!
Jag har mål som jag ska nå innan jag ska skaffa familj.
Och jag kan säga att jag är inte ens i närheten av att ha uppnått dom än, så det där med barn lär jag vänta med i säkert tio år till. minst.

Idag är det nästan en sorglig dag, jag var tvungen att säga hejdå till min bästavän som jag har tillbringat 5 dagar i streck med. Och vet ni vad?
Jag har haft så grymt roliga dagar med min felicia. Alltid har det hänt något, vi behöver inte ens planera våra dagar/kvällar längre för att vi ändå vet att när vi är i farten så händer det alltid något skoj!
Åååå, nu längtar jag nästan tills när skolan börjar och vi ska gå i samma klass! Satan i gatan vad kul det kommer bli!
Hur mycket plugg som än väntar så kommer vi att klara av det tillsammans, vi kommer se fram emot varje skoldag bara för att vi kommer få ses!
Så kommer det nog vara för mig iallafall!
Du är utan tvekan min galnaste bästaste bästavän, alltid!
älskar dig!♥
"boys boys boys, we like boys and cars", hahahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0