Kära Judith

Godmorgon på er!
eller ja, vad man nu ska säga! haha
Alice och company var nyss här och försökte få ner Alice mobil från balkongen! dom hade med sig prylar som kratta, någon slags pinne och så! Så idag lyckades dom faktiskt med det som vi trott var omöjligt!
Grattis! ;D
Jag och Fella har egentligen inga planer för idag, det enda jag vet att jag måste göra är att packa! Jag åker ju faktiskt imorgon, snacka om att det ska bli skönt att lämna kalla Sverige!
Ikväll kanske det blir filmkväll med några trevliga prickar, i annat fall så händer det ju alltid något skoj när man umgås med felicia bernhardsson!
haha, ni kanske fattar vad jag menar.

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0