Ice Age 3

Gulligt inlägg av felicia tycker jag! Tack gumman du är bäst och jag älskar dig också!♥

Nu till hur min dag har varit!
Jag vaknade av alarmet på mobilen 11.30.. klockan 13.00 befann jag mig på polishuset med mamma. Jag skulle kirra ett nytt pass eftersom att mitt förra försvann efter Kina.. magiskt, men tragiskt! haha..
Det visade sig inte vara så lätt som vi trodde.. för man skulle tydligen anmäla att det va borta innan man kunde fixa ett nytt! Så, vi anmälde det hos en cp trög och dryg polis.. Efter ett antal dryga kommentarer från min sida så fixade vi äntligen mitt pass och jag kunde cykla vidare för att möta älsklingsfella!

Vi gick några varv på stan, hon shoppade några tröjor och så... Sedan gick vi hem till mig och sen tog vi bussen till maaxx!! Det va på tok för längesen vi åt där! Min mage blev glad så fort vi såg byggnaden och efter ett originalmål så var vi proppmätta!
För att arbeta bort det onyttiga som vi hade fått i oss så gick vi ett varv inne på tunapark också! Där köpte jag två nagellack, medans Fella fortsatte bygga på sin tröjsamling!
Därefter tog vi bussen hem till mig igen, vi bokade biljetter för att se Ice Age 3 på bio, och klockan 20.10 befann vi oss på Rio för att hämta ut biljetterna!

Nu till en av alla roliga händelser!:
Båda vi har biobiljetter som vi har fått från olika håll.. Och när vi skulle skriva på namnen på dom så skriver jag mitt riktiga namn som är Cecilia Andersson medans fella hittar på ett nytt namn, nämligen; Berit Andersson!
Nu låter inte detta så roligt, men det va sjukt kul! Även vinkningen var rolig (only fella som förstår)..
Väl inne i biosalongen satt vi på tredje raden, ingen satt framför oss så vi låg som två potatis säckar medan vi fick magkramp av all skratt!
Ice Age är en sjukt roliga animerade filmer!
Efter bion blev det en grym promenad hem då jag bl.a skyddade felicia från att bli krokodilmat.. hahaha!

Nu har jag precis duschat och rakat benen, ska måla naglarna alldeles strax samt fortsätta med filmtittandet som jag påbörjade inatt!
Step up
Imorgon tar jag 10 tåget upp till stockholm och blir kvar där tills torsdag eller fredag!
Jag lånar fannys dator ibland så att ni får följa min och Alices resa i huvudstaden!
fnissss
godnatt!

älskar dig felicia "berit" bernhardsson

Kommentarer
Postat av: felllllla

haha gumman, vi hade sjukt kul!

helgen är våran vettu:) aja, jag älskar dig mest och ja blablabla, allt sånt där fint ska nämligen stå här;) men du vet ju redan vad jag tycker om dig din lilla skit!

PUSS DIN BERIT ANDERSSON

2009-07-07 @ 00:36:14
URL: http://feliciabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0