headern är på G!

Hahaha!
Filmen (Brüno) kan ha varit den sjukaste film jag nånsin har sett! Min och Luddes resumé av filmen är:
USCH!
Efter filmen åkte vi iallafall hem till Jonit, där rökte vi vattenpipa och satt o snackade skit ett bra tag. Nu, klockan halv ett kom jag hem efter att Filip skjutsa hem mig.

Jag sitter och väntar på att grisen ska höra av sig så att jag kan gå hem till honom och kolla på hitta nemo! så sjukt bra film, eller vad tycker ni?
själv kan jag typ alla roliga repliker efter att jag och Fella har sett den en miljon gånger!
 
på tal om fella.
Hon kan vara bland dom mest underbara människorna jag har träffat i hela mitt liv! och jag längtar tills vi får chansen att skapa grymt många och roliga minnen som vi om några år, kan skratta åt!
Vi har ju redan rätt så många roliga händelser i våran lilla händelserika box. Men fler blir det!
och jag kan knappt vänta!

Nehepp. Lite spotify och rolig chatt med Alice på det här skulle sitta fint! '
pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0