guldkusten hela veckan

Tjena!
vi avrundade kvällen igår med ett dopp i det blå, och två filmer. Eller ja, en film för min del. Jag somnade i början på den sista..
Idag vaknade vi runt halv ett. Precis lagom! Efter det satte vi oss och åt frukost, spelade kort och bara pratade i flera timmar! Därefter gick vi ner till Alices båt och solade på däcket ett tag. Lite färg tror jag nog att jag har hunnit få!
Det är så konstigt det där.. när jag var på Peace and love så var jag typ brunast.. Nu när jag är med Alice och jämför min färg med hennes så ser hon ut som en neger medans jag framstår som blekfis! Jättekul?
Yeye.. Nu börjar det dra sig mot käk här ute på guldkusten. Något som inte sitter helt fel faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0