fredag, igen!

Shit vad veckorna går fort när man har sommarlov! Det är inte alls kul, för då tar det ju snart slut.
Suck! sa Ior!
yeye.
Idag ska jag iallafall ha grymt kul med min Felicia har jag bestämt!
Fast det har vi alltid så denna gång blir inget undantag.

Jag funderar på att steka ett ägg så att jag kan få i mig en macka, än sålänge har jag bara druckit ett glas Oboy. Det duger inte, för jag är hungrig!
Jag blev så bortskämd i Stockholm med Fannys mat att jag inte orkar anstränga mig för att få något i magen!
haha illa.

Jag måste bara påpeka att jag tycker om min mamma väldigt mycket!
Varför ska vi inte gå in på! Men hon är den mest förstående mamma jag nånsin har träffat på!
hahaha.

Nej, nu väntar dom där satans äggen på mig!
Heippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0