dag 5

halo allihopa!
Idag var det femte dagen, vilket betyder att imorgon blir sista hel-dagen.. pa onsdag far vi hem igen! Skont ska det bli, skont som tusan!
Onskar bara att fella var hemma nar jag kom hem, men jag tror faktiskt att hon ar hos sin farfar da! Men, yeye. Far forhoppningsvis traffa henne i helgen!
Vi har precis krubbat i buff'en.. mummaa!
Snart ar det show.. igar var den sa sjukt rolig! haha. Jag orkar dock inte beratta nu! kanske senare nar jag kan lagga in bilder, da blir det ju faktiskt roligare for er med!

Jag kan verkligen inte sluta tanka pa Vickan, jag forsoker glomma bort det tills jag kommer hem sa att jag inte forstor hela resan, det e svort maste jag medge!

Nar jag kommer hem hoppas jag innerligt pa bra vader sa att vi kan dra ut pa sjon! Ngn som e pa?
Nej, nu ska jag kila ivag till affarerna med mamma! Hoppas ni har det bra! Har ar det kanoners!
Pusss, extra puss till Berit!

Kommentarer
Postat av: ludii

dra ut på sjön ? hur då ? ;) inte med min båt va ?

2009-07-28 @ 12:35:38
Postat av: Emma Ahlenius

Saknar dig som fan!! när du kommer hem blir det du och jag som hittar på nått. vi kanske kan ta min båt haha... isåfall hoppas jag du är bra på att simma

2009-07-28 @ 14:34:16
Postat av: BERIT

PUSS PUSS PUSS PÅ JUDITH

SNART ÄR DET DU&JAG IGEN!! JIHUUUU

2009-07-29 @ 12:45:22
URL: http://feliciabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0