dag 4

Idag har det varit en sorglig dag. Jag fick namligen reda pa att min kara van Victoria Lindqvist valt bort sitt liv.
Min storsta fraga ar sakert som manga andras: Varfor?
Du var den sista jag kunde tro var olycklig. Du var alltid den som spred gladje in i klassrummet och bara man sag pa dig blev man glad! Jag vill inte skriva att du var. Jag vill skriva att du ar! For mig lever du fortfarande, jag vill inte tro att det har ar sant, allt kanns sa overkligt.

Victoria Lindqvist. Jag vet med hela mitt hjarta, att du sitter pa ett moln dar uppe, kollar ner pa oss och ler.
Jag vet ocksa att du hade blivit nagot stort om du bara hade gett livet en chans.

Vila i frid min kara van!
Vi glommer dig aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0