dag 1 i huvudstaden



snyggt mönster va?


Här är allt som jag har shoppat idag! Plus en macka i Gallerian.
det är:
Blommig Bikini från HM
Gråmönstrad Jumpsuit från Bikbok
Grönrandigt Bodylinne från Åhléns
Vitrandig Tröja från Zara

Jag tog tåget från Eskilstuna klockan 10.00 imorse. Resan gick bra och jag hade nog den bästa platsen på hela tåget!
Alice mötte upp mig på T-centralen och därmed började dagen som bestod av shopping!
När vi kom hem till Fannys lägenhet så lade vi oss och sov en stund tills Fanny kom hem och vi började laga mat. Idag blev det wook och ris.
Till efterrätt blev det en morotskaka!
Grymt! sa grisen.
Vi har också kollat på Allsång på Skansen
Bu! sa spöket
och Michael Jacksons minnesstund.
Suck! sa Ior


Alice och jag

Fanny, Zarko och Alice

Ser kanske inte så gott ut på bilden, men satan vad Fanny är duktig på att laga mat!

Nu får det räcka, jag bloggar imorgon också!
ciiiiaaaoo♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imponerad, från centralen till T-centralen utan att gå vilse :-)

2009-07-07 @ 23:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0