brüno

Hejsan!
Igår sov jag till halv tre, fixade mig och sen skjutsade mamma ut mig till Ellen där vi skulle ha lite tjejkväll!
Efter ett tag kom Ida, Fella och Nattis så då började vi grilla.. eller ja, ellen gjorde! Duktiga flicka! Grillspett med hasselbakspotatis och bea sås bjöds det på, och chokladpudding med grädde till efterrätt!
Det satt ju inte helt fel!
Efter maten kollade vi på en urdålig tecknad film som hette skattkammarplaneten.
Runt elva kom Fellas mamma och hämtade oss, dom skjutsade hem mig och efter ett tag gick jag till grisen!<3
hahaha. Vi kollade på Madagaskar och Yes Man.
Båda filmerna var grymma!
Kom hem halv fyra typ, och la mig direkt och sov!

Eftersom att jag fattade att jag inte kunde ligga och sova bort hela dagarna så ställde jag klockan på tolv. klockan ett kom alice, jag fixade mig, vi chillade och nu drog hon!
Ikväll blir det bio med några söta och snälla pojkar!
Vi ska se på Brüno! haha
läääängtar efter broew!<3 ska bli skit kul att träffa dig!
nej, nu ska jag lyssna på Håkan och dansa.
eller?
pussss

surran från den andra murran, brooeew!
(bilden är från SM-finalen i handboll!)

Kommentarer
Postat av: ludi

jaa men visst hade vi kul surran ;) <33

2009-07-16 @ 12:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0