6 dagar

tjulululu.
Idag ställde jag klockan på ett, men jag låg kvar i sängen till halv två. Helt sjukt vad jag har ställt om dygnet.. jag somnar inte förrän klockan fyra typ, och sen går jag upp runt ett eller två mitt på dagen! jag ska försöka skärpa mig, men ändå..
Att ställa om dygnen hör väl till ett sommarlov? för jag har gjort det så länge jag kan minnas!
Nu på dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske en joggingtur?
Ikväll ska jag kanske träffa Johanna, det va väldigt längesen det bara var vi två som gjorde något tillsammans, så det ser jag fram emot, mycket!

Påtal om ingenting så är det 6 dagar kvar tills jag, mamma och Dennis tar vårat pickpack och drar till Turkiet! härligt!
Dock bara en vecka, men det är absolut inte en vecka för mycket! Skönt ska det iallafall bli!

Nehe, duschen nu!
pusssssss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0