Nyårsafton och fyra månader med älsklingen!

OJ! förlåt allihopa att jag inte har skrivit på... evigheters evigheter! Jag ser på statistiken att det är några som fortfarande håller hoppet uppe så nu jävlar ska ni få ett inlägg!
Ja, vad har hänt sen sist?
Jag och Fella har varit med min familj i Gran Canaria, resan var otroligt rolig och vi träffade på världens goaste skåningar! Vädret var väl lite sisådär men vi hittade ändå på saker att göra, t.ex shoppade, gick på spa, sov, spelade skipbo (kommer aldrig mer spela det där jävla spelet ;)) osv. På kvällarna dansade vi fågeldansen med våra svenska vänner och drack sex on the beach. Mumsigt!

Sen vi kom hem därifrån har jag spenderat mesta tiden med min älskling Ludde, helt otroligt vad jag längtade efter honom hela veckan.. Första natten drömde jag till och med om honom så mycket att jag trodde att jag var hemma hos honom när jag vaknade, men då såg jag både fella och dennis och undrade vart fan jag var någonstans ;) hahaha, så det kan gå! Vi har haft filmkväll, varit i Västerås med Fella och Simon och igår var jag med tjejerna ute i Ärla och firade världens bästa Kungkorv!

Idag är det Nyårsafton! men det bästa på den här dagen är ändå att jag och Ludde har fyra månader!!! Jag kan inte fatta att det redan har gått fyra månader sen vi blev tillsammans! Men jag är grymt glad över att jag har honom, och Ludde,
Jag älskar dig♥
Så, vad händer ikväll?
Jag ska iallafall ha lite förfest hemma hos mig och sen drar vi vidare till Ellinor som inte alls bor långt ifrån.. Där blir det party för fulla muggar och på tolvslaget hoppas jag att vi ses på stan!!
Ha en bra kväll alla fans!


Emelie och jag förra nyårsafton! Fan vad kul vi hade, saknar dig!
Btw så blir det samma klänning i år eftersom att jag bara har använt den en enda gång och för att den är unik och fin! hahahaha fnisssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0