guif-sävehof ikväll!

Sitter i skolan, har precis ätit äcklig mat och nu har Felicia datakunskapsprov. Amanda har en blåsa i munnen och Caisa bloggar på FACC.blogg.se . Det är ungefär så läget ser ut inne på spei just nu.
Har fått reda på mitt engelska prov idag och så har jag skrivit naturkunskapsprov som tog en evighet!

Ikväll blir det Guif match, därefter ska jag sova hemma hos Fella och sjunga singstar hela natten lång!
Imorgon på idrotten ska vi åka pulka, jippi! Fast lite jobbigt blir det att ta med sig kläder.
Vad ska man ha på sig liksom? Termobyxor? Joggisar?
Påtal om joggisar har jag på mig det idag, och det är första gången under hela min Rekarnetid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0