grattis morfar!

godmorgon alla gubbar och gummor!
igår kväll var det som sagt idolfinal, den kollade jag på med familjen och fella. Synd var det ju att inte Calle vann, men jag tycker definitivt att Erik är värd vinsten.
Just nu sitter jag ensam i min säng med datorn i högsta hugg och snart ska jag väl börja att städa lite i rummet. Vi får nämligen hit lite människor idag eftersom att min söta lilla skånska morfar fyllde år igår.
Ikväll blir det party!

och på tal om ingenting så längtar jag sjukt mycket efter ludde, tur att jag får träffa honom ikväll!
nej, nu ska jag äta frulle, macka och harkluttar står högst upp på listan idag!


bild från förra helgen då vi firade Fella! :)
mia, jag, nattis, fella, ellen och emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0