We´re unbreakable

Hallå!
Idag har det varit en mycket bra dag! Efter skolan som faktiskt är ganska bra nu för tiden, så satte jag och fella oss på bussen ner mot stan. När vi hade strosat runt ett tag och tagit en fika så träffade vi på Ludde och några fler på McDonalds. Dels Fischer och Emelie, det var kul att träffa er igen tjejer:)
Efter träffen på Donken så åkte vi till Tunapark och kollade vidare.
Hittade faktiskt några saker idag,
Orange tröja från Monki 300kronor
Stor t-shirt från Gina Tricot 199kronor
Vitt linne från Gina Tricot 99 kronor

Jag hittade också en klocka som jag och mamma ska åka och köpa imorgon! Längtar verkligen!

Efter shoppingen åkte vi hem till mig en snabbis och sedan ner till bowlinghallen och spelade två serier med Anneli och Conny! Jag kom tvåa, men som sagt.. Ettan förlora, tvåan vann, trean tappa byxan och fyran försvann till godisland
Fella får alltså åka till Godisland. mouhahaha
När bowlingen var slut och vi hade skrattat klart åt ett mongo som körde bredvid oss så var det dags att bege sig till Grappa.
Mumsigt måste jag säga, det är inte varje dag man får ner oxfilé i magen!
Nu sitter vi här helt proppmätta och sjunger till Anna Sahlene.
Och så ska vi nog fortsätta ett tag till :)
Puh-ass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0