Vintrosa

Hej hopp!
Igår var jag med Fella, vi hämtade cyklarna i Hållsta. Som tur var så slapp vi cykla hem dom, Magnus var snäll som körde oss och cyklarna tillbaka. hehe
Som vanligt åt vi på Max och senare åkte vi hem till Emma för att sjunga lite singstar!
Vi skulle busa lite med en pojke som vi trodde var ensam hemma, men när vi skulle knacka på fönstret så såg vi att hans mamma reste sig från soffan!
Lite smått panikslagna där! haha
När vi kom hem till mig igen tog vi cyklarna och cyklade runt lite i våran lilla stad. Vi körde dels till Rothoffsparken för att säga hej till Vickan.
När vi kom hem åt vi lite, skrattade, och till sist lade vi oss i sängen och kollade på Twilight i kanske 15 minuter.. Sen blev vi för trötta så då somnade vi!

Idag ska jag till Vintrosa för att spela handbollscup.. Eller ja, vi spelar bara imorgon men jag är taggad till tusen.
Det är beachhandboll och hur kul som helst! Får se hur mycket man orkar, har ju inte tränat så mycket under sommaren.
Nej nu ska vi fixa oss lite, sen måste jag packa!
heeiippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0