Bilder och sånt

Hej allihopa! Nu är jag och fella tillbaka i Tunavallen igen efter fyra dagar ute hos fellas släkt i skärgårn! Vi har haft sjukt roligt måste jag säga och jag längtar efter att få göra om det!
Här är bilder

Som sagt så började äventyret i Bakluckan på bilen med Fella och Alva..
Datorn och godiset fanns också till hands såklart!


Kisspaus och lek på McDonalds i Strängnäs! Y


På båten som vi åkte med till Ornön..

Så fint!

98 trappsteg flera gånger om dagen! Här kan vi snacka mjölksyra i benen mina vänner!

Dag två rodde vi till Kymmendö och köpte glass


Japp där sov vi

Milo och Fella. Söta barn de där!

Vi blev as bra på Sudoku efter en stund.. hehe!

Dag 3 tog vi en vandring till en sjö som låg en bit bort! På vägen kom vi på den perfekta idén att ta blåbär och måla på kinderna så att vi såg ut som indianer.. när vi kom tillbaka till huset så frågade claes mig:
Claes till mig:
- Har du en indian i släkten?
Jag till Fella:
- Är mina streck på kinderna kvar? :O
Claes till mig:
- haha va? Jag menade att du var så brun!?




Kul som vanligt!

Conny övertygade oss att simma från klippan till bryggan.. Det var hur långt som helst,
och våra armar var typ spaghetti hela dagen! haha


Vi hittade en jätte bra klippa att vara ensamma på nära huset..
Där kunde vi sitta i flera timmar och bara prata o skratta


Klippan i våra hjärtan!♥


På kvällen åt vi kräftor.. Det var gott! Men jag tyckte mest synd om dom!
På den nedersta bilden till vänster har ni Berit och Judith!


Sista kvällen blev det kortspel med tanterna. haha! ruuuligt värre!

Conny var snäll som följde med oss ner till båten, det var lite läskigt när det är så mörkt!

Dag 4. Hemresan.. Här har ni världens sötaste Milo.

Färjan.


På färjan

Självklart blev det Bakluckan på vägen hem också.
Tack bästaste du för den underbara tripp till Skärgårn! Jag har haft as roligt med dig!
Puss pårej, älskar dig Bästavän♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0