uppdatering

Halloj!
gårdagen såg ut såhär:
Efter skolan som bestod av att lära känna varandra, dvs namnlekar och sånt så åkte jag och fella ner på stan och köpte block, pennor och sånt på Åhlens. Efter det blev de att åka hem till mig en stund och efter det till Mesta IP. Vi skulle kolla på Linus, men han spelade inte.. kanske var det därför som det blev lika?
Eller nej, det skulle jag nog inte kunna tro!
När matchen var slut drog vi vidare (jonit, jag, fella, sippe, martin, oscar och ludde) hem till Jonit och gjorde det vanliga.
Runt klockan två fick vi skjuts hem igen, väl utanför porten kom jag på att jag hade glömt nycklarna. Wihu, så det var bara för mamma att komma ner och öppna för oss..
När vi väl kom i säng så somnade vi båda väldigt snabbt!

Idag vaknade vi väl runt elva, klockan 12.20 befann vi oss i sporthallen och kollade på handboll..
Efter två matcher gick vi hem igen, och nu skulle man väl kunna säga att vi är hundvakt åt maja.
Snart får vi nog sällskap av Martin, Ludde och Sippe..

Puh-ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0