helgen

Helgen har varit grymt bra!
I lördags när vi kom till Sippe så drog vi direkt ut med båten till en ö och körde lite vattenpipa. Efter en stund åkte vi tillbaka igen till Ostra.. Då åkte jag, Fella Måns och Jonit till Ica Maxi och handlade lite smått och gott till kvällen. När vi kom tillbaka till Sippes fina hus började vi laga mat.. Efter det blev det Bastu, bad och pipa.. och till sist Rec!
Jag klarade mig ganska bra även fast den som skulle skydda mig somnade... hahaha!

Kvällen blev iallafall väldigt mysig med dom bästa människorna på jorden. Tack för den!♥




Världens knäppaste bild på världens sötaste Felicia!♥


Snygggga

älskar dig bästa berit!♥

hahaha, tycker om er



Alla mongon vid middagen! ♥

Det där var några bilder från kvällen..

Igår (söndag) fick vi för oss att dra ut med båten igen! Även fast det blåste storm. Skapligt läskigt faktiskt! Trodde att vi skulle , båten flög åt helvete långt upp och vågorna var sjukt stora! Så där satt man och höll om sin bästa vän nere på golvet i Luddes lilla båt och berättade att Om vi dör så älskar jag dig! Hahahaha
Efter båtturen kollade vi på en film, Yesman blev det den gången! Sjukt bra film, har ni inte sett den tycker jag nog att ni ska ta och göra det!
Sedan, efter filmen fick jag och Fella skjuts till Max och dom andra åkte hem till Martin och stekte korv.
Vilken lyx va! haha
Nu för tiden är stripsen på Max mycket godare än själva hamburgaren. Kan det bero på att jag har ätit där för mycket?
Jag och Fella har iallafall diskuterat om att byta Matställe ett tag framöver.. vad det blir vet vi inte riktigt än, men det visar sig!
Några strips senare tog vi bussen hem till mig (jag frös och hade skoskav, så det blev ingen promenad) vi duschade lite snabbt och sen kom Ludde, Martin och Jonit.. fem minuter senare kom också Emma.. så vi gick ner till dagiset och rökte lite..
Helt sjukt vad mycket jag har rökt vattenpipa på senare dar! Det kan ju inte vara bra för hälsan i långa loppet! Men snart så ska jag ta tag i mitt liv och börja träna, äta nyttigt,och röka mindre! Det låter väl bra?
När vi hade suttit där ett tag så gick jag och fella upp till mormor och morfars lägenhet och åt, pratade, skrattade, kollade på film och till slut så sov vi båda som stockar i deras sängar!


Japp, dyngsura var vi.. Jag och fella klarade oss bäst med det..
Men frågan är ju vad som hände med min mobil egentligen?
hahahahha, stackars den!

Kommentarer
Postat av: Martin den fula ankungen!

MEN VAD FINA BILDER NI LÄGGET UT!/MARTIN& SIMON!

2009-08-17 @ 23:17:58
URL: http://strayboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0