hej!

kvällen igår blev rätt så lyckad. Väldigt mysig iallafall. Vi började här där vi busade lite, iallafall jag och sippe, jag och fella också såklart! men det är väl ingen nyhet. Vi körde fotboll, rugby (som slutade med att jag hamnade på golvet och asgarva!)
Efter ett tag åkte vi hem till Jonit och rökte lite vattenpipa och sånt..
Idag kom Jonit och väckte oss runt tio, så det var bara att gå upp för att äta frukost. Okej nu ljög jag, det tog ett bra tag innan jag kom upp ur sängen, hehe.
Efter frullen åkte vi och hämtade upp lite människor och sen stack vi iväg till hamnen i sundbyholm där ludde har sin båt!
Så hela dagen idag har vi varit på en ö någonstans och chillat! Mycket trevligt..
En sak förstår jag inte, varför blir alltid jag ett offer som alla vill slänga i vattnet? Det börjar faktiskt gå mig på nerverna!
Det spelar liksom ingen roll vilka jag badar med, om det är med fella eller med släkten. För alltid är det någon som kommer på idén!
När vi kom iland vid sundbyholm igen så kom fellas mamma och hämtade oss, sedan åkte vi ut till Mora. Fella behövde visst byta ut sin packning lite. När vi väl var där så åt vi också. Idag blev det grillat med klyftpotatis! mumsigt va?
Nu sitter vi hemma hos mig, vi båda har precis duschat och nu ska vi väl fortsätta med att måla naglarna!
Dagen idag blev en perfekt avslutning på mitt sommarlov!

Skolan börjar imorgon, jippi... yeye, går ju iallafall i samma klass som älsklingsfella :D

Puh-ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0