fredag

Min fredag har spenderats tillsammans med världens bästa felicia. Vi har gått på stan, där inhandlades puder och skor. För fellas del inhandlades hårfärg! Sen åkte vi hem, lekte lite med Maja, kollade på Twilight.
Den är väldigt överskattad tycker jag.
Efter det var vi väl lite sådär rastlösa, så vad gör man inte om man inte cyklar till Coop och köper lite smått och gott?
Det gjorde vi iallafall. När vi kom hem så lyckades jag övertala Fella om att kolla på Step Up. Hon har fått för sig att den är dålig, så jag var ju tvungen att få henne att ändra uppfattning om filmen som kan vara den bästa jag vet.
Sjukt bra. Det tyckte faktiskt Fella också!
Nu håller vi på och färgar håret på henne, jag tror faktiskt att det kommer bli bra, även fast jag älskade hennes förra färg!
Nej, nu ska vi skölja hår så det bara skriker om det!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0