födelsedagsfirande på Bambu

Hallå alla glada!
Tänkte slänga in ett inlägg innan jag och Fella ska ner på stan igen!
Skolan idag var seg som fan! Skolfoto var det ju också, tror faktiskt att det blev helt okej för en gångs skull!
Men hur många gånger har man inte trott det? och hur många gånger har det inte blivit misslyckat iallafall?
HE-HE!
Efter skolan gick vi och fikade tillsammans, alltså jag,Felicia, Amanda, Caisa och Lina!
Grymma tjejer det där! Och grymt gott var det också! har ni inte provat marängschwissen(?) på SMAK så är det dags för det!
När vi fikat klart gick vi en stund på stan,
Och nu sitter jag och Fella i min säng och ska snart ner till Bambu City för att fira Virre Norre, Sippan och såklart mig!

Imorgon fyller jag, och på fredag ska det firas!
låååter fin fint vaaa??
bloggar igen senare, efter Bambu!
puh-ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0