spagetti-ben

Just nu sitter jag och Emelie i hennes vardagsrum och halvkollar på Fråga Olle! Ikväll har vi varit väldigt aktiva må jag säga.. Vi var nämligen och frös på en bänk i Mesta medans vi kollade på Triangelns a-lag med Ludde! På vägen till bussen hade vi grymt roligt, men om jag skriver om det här så kommer ni inte att fatta och därmed inte skratta! Vi beräknade iallafall lite fel med tiden, så vi var tvungna att springa de sista 50 metrarna! Problemet var bara att våra ben var som spagetti eftersom att dom var så frusna! Så dom här 50 metrarna kan ha varit de söligaste i hela mitt liv! Men, vi hann med bussen iallafall som tur var, för om vi hade missat den hade vi kommit försent till Grey´s Anatomy och då hade Emelies liv gått under! Nu ska vi fortsätta att leva livet som Emelie och Cissi bara gör genom att kolla på värsta tjejfilmerna och dö i soffan! Ha en bra kväll allihopa!♥
föresten, är det några fler som har studiedag imorgon?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0