jag överlevde

Det är precis så det känns, Jag överlevde dödensvecka, med marginal!
jag har precis kommit hem från skolan och sitter nu i den sköna cheslongen(stavning?), alltså en lång fotölj! Ni hajjar hoppas jag! I väntan på att Emelie ska ringa och säga att hon har slutat så ska jag ta mig ngt att äta, är grymt sugen på nudlarna från kina! Men eftersom att jag bara har ett paket kvar så vill jag nog vänta ett tag till.
Vad jag och Emelie ska göra idag vet jag inte riktigt än, blir säkert en omgång till Suspicous Minds! Det är vårat ställe, men det är hemligt! haha, ibland är det kul att låtsas vara liten och ha massor av hemliga platser!
Imorgon är det Valborg och då är jag ledig! Jippppii! Längtar faktiskt lite, ska bli grymt kul!
På söndag ska jag upp till Göteborg och stötta Guif så att dom kan ta sig till finaaal i globen! F*n vad kul det skulle vara eftersom att jag har biljetter dit!
Nehe, nu ska jag äta något, jag har fortfarande inte kommit på vad, men som sagt.. Spänningen är olidlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0