globen vänta! Eskilstuna kommer snaaart!

Fyfan vad bra dom är! Helt sinnesjukt! Guif vann mot Sävehov trots att domaren var helt cp i huvet! Det bevisar bara en sak! Guif är värda en plats i Globen!<3
Skoldagen idag var så jädrans lång! Hade först två lektioner, sen lunch, sen tre lektioner plus prov vilket betyder att jag inte kom ifrån skolan förränn klockan var 17.00! Då cyklade jag ner på stan snabbt som tusan, sprang in på donken med fischer och Alice o köpte två cheezburgare! Sedan var det att gå fort till sporthallen för att få bra platser! Tur att Måns, Ludde och Jonit redan var där och höll våra platser! Annars hade det varit riktigt synd om oss..
Imorgon är det sista skoldagen den här jävulsveckan! Har prov då också, men då är det geografiprov-Afrika! Jippi, eller inte..
Efter skolan ska jag vara med Emelie och sen ska jag sova hos henne eftersom att hon också har studiedag på torsdag!
Och på torsdag mina vänner, då ni, då smäller det! Fyfan vad kul vi ska ha! <3
Nu ska jag kolla på sporten eftersom att dom visar filmklipp från Guifmatchen!
Hoppas att ni har haft en bra dag, vi hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0