Skola och jobb

Godmorgon allihopa! Jag börjar tro att jag är kronisk trött alltså, hur bra jag än sover så är jag så sjukt trött, inte bara på morgonen utan även under heeela dagen! Jag ska snart pallra mig upp ur sängen och sedan åka och plugga i skolan innan vi börjar. Efter jobbet idag så blir det jobb på Fastighetsbyrån vilket jag längtar till för det är så sjukt mysigt! Man sitter där och ringer, i halvtid får vi varm choklad, mackor, kexchoklad, godis... You name it! Man får ju dock tänka på hur mycket man stoppar i sig, annars kommer jag gå upp 20 kilo innan jul, haha! Hoppas ni alla får en bra dag! Kraaaam ♥
 
Haha, godmorgon från en morgontrött tjej! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0