Morgonträning

Det här är faktiskt helt sjukt. Jag somnade vid ett inatt och vaknar, av mig själv, klockan 06.00 och kan inte somna om. Så jag drog på mig träningskläder och cyklade iväg till gymmet. Där värmde jag upp med 2,5 km löpning och därefter körde jag ett rygg- och bicepspass. Det var bara jag och en annan kille där så det var ju egentligen mycket bättre att träna såhär tidigt på morgonen om man jämför med att gå dit fem på eftermiddagen. Nu efteråt känns det så jäkla gött! Nu ska jag äta frukost, duscha, packa och sedan åker jag och Ellinor mot Eskilstuna! Vi liftar med Jessica till Örebro och sedan åker vi tåg därifrån. Ha en bra dag allihopa! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0