Måndag

Hej allihopa! Denna måndagen har spenderats (som alla andra dagar nuförtiden) i universitetets bibliotek. Idag kom jag hit vid 12.30 och nu klockan 18.30 tänkte jag ta mitt pick och pack och cykla hemåt. Jag och Ellinor gjorde övningar tills klockan blev 16.45 och därefter har jag suttit kvar och läst. Jag har läst ETT kapitel på 1,5 timme. Hur sjukt långsamt är inte det? Jag varken orkar eller hinner läsa igenom hela boken så hädanefter kommer jag nog strunta i den rätt mycket om det inte är något specifikt jag vill läsa om. 
 
Nu ska jag ta och cykla hem, har lite ångest för hur kallt det är ute. Måste köpa en vinterjacka snart! När jag kommer hem ska jag ta och göra lasagne så det blir lite mumsiga matlådor! Ikväll ska jag belöna mig med att titta på både Ensam Mamma Söker och Mistresses! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0