Härlig torsdag!

 
Godkväll allihopa! Eller ja, godnatt skulle man ju kunna säga eftersom att klockan är över tolv på natten. Jag har precis kommit hem från stan. Jag jobbade från 17.00 till 20.00 på Fastighetsbyrån där vi slog rekord idag, så jäkla grymma! Jag slog personligt rekord också vilket var jättekul. Även idag fick vi en varsin trisslott och idag vann jag 90 kronor, jag slog alltså förra veckan 60 kronor. Det går bra för mig nu helt enkelt, haha! 
 
Efter jobbet gick vi ett varv på stan. Det var "tjejkväll" i Karlstad idag så affärerna stängde inte förrän klockan 21.00. Jag kikade på en Boomerangjacka, så jäkla snygg men så är ju priset mindre snyggt. Helt sjukt egentligen vad man kan vara beredd att betala för en jacka. Om ni undrar vad priset ligger på så är det 5000 kronor... Jag har visserligen rabatt på 15% men det är fortfarande 4200 kronor isåfall. Vilket ju är lite saftigt. Jag får spara ihop lite och kanske köpa den snart! Hihi. 
 
Efter tjejkvällen på stan så gick jag på bio med Ellinor och Jessica. Vi såg filmen White House Down där bl a Channing Tatum är en av huvudrollerna. Alltså heerrrregud vad den mannen är snygg! Alla vi tre satt typ och dregglade i våra popcorn. Seriöst. 
 
Nu har jag precis kommit hem, svettig efter vår cykeltur från stan. Det är så skön väg till stan då det nästan bara är nedförsbacke, men hem... Fy satan vad jobbigt det var. Det är nästan så jag skulle behöva duscha nu men det orkar jag faktiskt inte, haha får ta och bädda om sängen någon dag snart istället! Hoppas ni alla har haft en bra torsdag för som ni hör har min varit sjukt bra! Och imorgon far jag och Ellinor hem mot mitt fina Eskilstuna, couldn´t be better! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0