trött och sjuk tjej!

Idag har det varit studentfirande och Sveriges nationaldag och hur har jag spenderat den? Jo. I mitt rum vid mitt skrivbord framför en massa övningar och kurslitteratur. Inte det roligaste men imorgon är iallafall tentan och efter den har vi äntligen sommarlov vi också. Tänk att efter morgondagens skrivning så är jag ledig i en hel vecka innan jag börjar sommarjobba. Jag slipper tänka på att jag måste plugga för det behöver jag ju för en gångs skull inte göra! Det kommer bli så fruktansvärt skönt! Imorgon bitti åker jag och hämtar Emma och sedan åker vi mot Karlstad för att skriva. Direkt efter tentan blir det rally hem till Eskilstuna igen då vi ska fira Elin som fyllde 20 år igår. Jag hoppas min förkylning har gått ner sig ytterligare tills imorgon så att jag också kan hänga med ut och dansa. 
 
Nu är klockan iallafall 22.00 och jag har sammanlagt suttit och repeterat i 10 timmar idag. Det borde ha fastnat något i hjärnan får vi hoppas för nu orkar jag nog inte plugga mer. Har lite ångest för vet hur svår den här tentan kommer att vara. Nåväl, i värsta fall blir det en omtenta och det är ju faktiskt inte hela världen... Bara halva! Nej, nu blir det film och sen ska jag försöka somna! Imorgon ska blir det att vara uppe med tuppen och eftersom jag ska köra bil så tidigt så är det bäst att man är pigg! 
 
Kan inte fatta att vi har gått färdigt en tredjedel av vår utbildning imorgon. Tiden går fort när man har roligt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0