Dagarna som gått...

Hej kompisar! Ledsen för dålig uppdatering men nu är det sommar så då orkar jag helt enkelt inte skriva varje dag, hehe! De senaste dagarna har iallafall bjudit på grillfest, mys ute i Sundbyholm, häng i Stadsparken, promenader, jobb och bio. Ja ni hör ju själva, det är fullt upp just nu! Ikväll blir det middag hemma med familjen för att fira Magnus 50-årsdag lite i efterskott. Kommer bli mysigt att träffa alla igen. Jag har bott hemma hos pojkvännen i typ en vecka nu för att vi är själva där och har en del att ta hand om, livet på landet.. Och bror min har jag inte träffat sen midsommar typ!

Nu vet ni att jag lever iallafall, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0