TORSDAG

Vi tog en sovmorgon idag. Så skönt att Ludde faktiskt är ledig idag för vi ska nämligen gå på stan och leta present till bror min som fyller 21 år imorgon! Jag vet ioförsig redan vad jag ska köpa till honom så det lär gå rätt snabbt men mysigt ändå att jag inte behöver gå på stan själv. Just nu står Ludde i köket och steker pyttipanna (BLÄ!!!), han hade ingen frukost eller något godare än pyttipanna så man får helt enkelt ta vad man har! Ikväll får iallafall jag bestämma mat och då ska vi köpa hem Thai från ett jättegott ställe som ligger alldeles bredvid. Mummms! Ha en bra dag allihopa! 
 
Denna frisyr skulle jag verkligen vilja prova någon gång. Så sjukt snyggt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0