TRÄNING!

Hej allihopa! Idag har jag varit på en föreläsning och efter den fick vi tillbaka den första rapporten som vi lämnade in för ungefär två veckor sedan. Den var godkänd och det tackar jag gudarna för med tanke på att ungefär 75 % av klassen fick komplettera! Jag var personligen inte nöjd med min för jag förstod knappt uppgiften när jag gjorde den, men gud så skönt att slippa göra om den! Efter skolan så gick vår grupp hem till oss och började med den andra gruppuppgiften vilket gick rätt så bra! Vi kom en bit och imorgonbitti ska vi fortsätta. 
 
Nu har Fridorna åkt hem så nu ska jag och Emma ta oss till Livskraft för ett träningspass! Det är ett Body Attack-pass så jag räknar med att vara död efteråt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0