EN DAG PÅ STAN!

Idag har det inte varit världens mest effektiva dag. Vi somnade rätt sent igår vilket ledde till en sovmorgon idag. Väldigt skönt var det och pricken över i:et var såklart några avsnitt av Big Bang Theory, jag älskar den serien! Hur rolig som helst verkligen. Vid klockan två tog vi oss ner på stan och mötte upp min kära kusin Rebecka. Hon pluggar här i Stockholm men pendlar till Eskilstuna varje dag, imponerad över hur hon orkar med det faktiskt! Vi shoppade lite, åt på Subway och sedan skiljdes vi åt. Det har varit en bra dag och nu ska vi snart avsluta den med lite tacos och diverse olika program på tvn. Ha en bra kväll barn! 
 
Här är jag och pojkvännen inne på någon pyssel/papper/penna affär! Jag har världens äckligaste hår, men det ska bli ändring på alldeles strax, dags för duschen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0