FINT BESÖK FRÅN ESKILSTUNA

I helgen kommer min fina storebror, hans flickvän och min kusin Rebecka hit i Karlstad och jag ska göra allt som står i min makt för att deras helg ska bli så bra som möjligt. Känner en väldig press eftersom att jag övertalade Dennis och Kajsa att komma till mig istället för att åka på shoppinghelg i Stockholm där dom till och med hade tänkt sova över på hotell och grejer. Istället för hotell så erbjuder jag dom mitt rum och min fina, ljuvliga säng och det borde ju klassas som nästan lika bra iallafall! Imorgon ska vi iallafall festa och på lördag hoppas jag på att vi går ett varv på stan och lite sånt där. Det skulle även vara mysigt att gå på bio även fast jag redan har varit på tre bios den senaste veckan, jag har väl egentligen sett alla filmer som jag vill se för tillfället men för deras skull kan jag se någon av filmerna en extra gång. Det blir nog i vilket fall som helst en superbra helg med dessa fina människor. Om inte så kommer vi iallafall utnyttja bilresursen för att åka och STORhandla, mouhahaha! 
 
På bilden ser ni min kusin Rebecka, min storebror Dennis och så lilla jag på min mammas bröllop! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh!! det ska bli så kul!! längtarrr <3

2012-11-15 @ 20:11:51
Postat av: Mamma

Ha det jättekul😉👍😘

2012-11-15 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0