I VÄNTAN PÅ HEMGÅNG

Hallå där!
Jag har precis slutat, men ändå sitter jag kvar i skolan?
Ibland är jag bra snäll, Fella sitter nämligen och översätter från svenska till engelska, så när hon behöver min hjälp, så hjälper jag henne. Dagen har varit väldigt skön här i skolan. Vi började med matte, där jag jobbade på helt okej bra. Sen åkte jag, Fella och Sofie ner till subway och åt lunch för att vi hade en jätte lång håltimme. Därefter åkte vi tillbaka till skolan och pluggade lite och sen hade vi bara svenska och mentorstid efter det.
Engelskan var tydligen inställd och det känns ju mer än bra!

När Felicia har skrivit klart är det dags för hemgång. Vad vi ska göra hemma är ännu oklart, men en promenad med Maja blir det nog. Vill ju inte att hon ska pinka på sig i min säng liksom.
See you later människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0