snart blir det fredagsmys med facc

hej alla fans! idag är det fredag och idag mår jag väldigt bra! Det känns som att det nyss var söndag och jag hade ångest för skolveckan! Hoppas alla veckor kan gå så här fort för då kommer ju sommaren att komma fortare än kvickt!
Efter skolan så ska vi ner och fika på nåt café med FACC plus Emma och Ellen, kanske Nattis. Ikväll är det myskväll med facc som gäller om det inte dyker upp något annat som kanske en trevlig fest.
Imorgon blir det iallafall myskväll med Ludde hemma hos honom, det är ett som är säkert! Ååååå jag längtar :)

Snart är det iallafall musik, sen ska vi rita lite på power point och därefter har vi tyska! Har förhör på något som jag inte har pluggat på, men vi får väl se hur det går!
Hörs kanske senare, om inte, ha en trevlig fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0