shulilululilu

Hej hej Ludi här, cissis blogg.. men men. hon pallar inte skriva så jag gör det.

idag har jag och min snygging varit i västerås, shoppade lite strange stuff som ett par sängben till ciss säng. sedan händig som man är fixar jag sängen åt henne så nu har hon nästan en helt ny säng ;) haha, dock fortfarande ganska trång och varm.. gillar inte att hon har dunis häller, men övertala henne att ta bort det idag.

Vi har fotat mina vänner idag, och vi kom nyss hem från jonit efter lite tjill i stugan hos honom, det får mig att tänka tillbaka till sommaren, vi var i stugan hela lovet nästan. Nästa sommar blir det inte så mycket sånnt tror jag, ska bli häftigt med resan till KOS !  Men synd bara att min älskling stannar hemma en månad från mig, fattar inte hur hon kan göra så mot mej :( ;) <333

god natt alla cissi-fans, nu ska jag kittla henne :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0