lillis-lördag

Godkväll mina damer och herrar :)
Jag och Fella sitter uppe i hennes stuga, vi ska strax sätta på Hata Göteborg och därefter Sanning eller Konsekvens som vi har hyrt. Dagen har sett ut ungefär såhär;
Gick upp klockan halv åtta och imorse var jag riktigt avundsjuk på Ludde som alltid får sova mycket längre än mig bara för att han inte ska sminka sig och platta håret. Ibland önskar jag verkligen att jag vore en pojke. Sen när jag var färdig så  väckte jag honom och vi åt frukost. Sedan fick jag springa till skolan för att komma i tid och därefter befann jag mig såklart i ångeststugan tillsg d vi slutade. Då fick jag och Fella skjuts hem av Simon och det var helt klart den roligaste åkturen på länge, i varenda sväng så sladdade vi jätte mycket! hahaha jag och Fella dog av skratt. Vi överlevde iallafall resan och efter en stund hemma hos mig så kom Anne-lie och hämtade oss, då körde vi till Willys, Mio och Rixvideo. När vi kom hem hjälpte jag till med maten och sen åt vi tacos al´a Cissi. Jag och Anne-lie lekte också "Matprogram" när höll på i köket.

Nej nu känner jag att det här blev ett lite för långt inlägg så nu ska vi äta godis och kolla film istället för att sitta här. Men först bjuder jag på några sköna bilder :)


Såhär roligt har vi! HAHAHAHAHAHAHAHA, njuuuut säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0