Jag njuter av livet

Godmorgon allihopa. Nu är klockan halv tolv och jag har precis klivit upp ur sängen, sitter och äter från godispåsen som vi var och köpte igår. Varför är choklad alltid så gott på morgonen?
Jag ska strax göra iordning mig för att åka ner på stan och leta jobb. Fella drog precis, hon skulle äta lunch med Simon. Så henne tänker jag möta upp efteråt.
Vill ni veta en sak?
Jag njuter. Sitter och lyssnar på musik på spotify, inte ett dugg stressad och kan ta flera timmar på mig om jag vill. Ehh nästan iallafall.
Nej, jag börjar bli hungrig därför ska jag äta frukost nu!
Ha en bra dag :)


Åhh fuck vad jag vill till typ thailand eller något sånt!!!! Där man får garanterad värme iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0