tycker om er!

Hallå!
Idag har det varit en jättebra dag! Började såklart med skolan, kanske inte så kul men med F,A och C så blir det ändå en hel del skratt!
När vi slutade (16.00) så tog jag och Fella bussen ner till stan och mötte upp Elin utanför 21an. Sen gick vi till SMAK, vi hade en hel del att prata om så vi satt där ett bra tag...
Efter fikat så träffade vi Nattis precis utanför och några meter därifrån hittade vi Ludde och några grabbar till.
Vilken tur man har som träffar alla sina favoriter på en och samma gång?!
Efter en stund gick jag, Nattis, Elin och Fella på stan ett tag och på något konstigt vänster så hamnade jag och Fella på McDonalds med Caisa?
Därefter var hon tvungen att springa till bussen så vi gick och solade solarium. Really nice vänner små!
Efter solningen var det dags att gå hem fort och sätta på tv4 och fortsätta Idol tittandet:)

Nu sitter vi här, vi har nyss duschat både jag och Felan, båda kan alla 21 tyska glosor och nu sitter vi bara och njuter av livet.
Imorgon bär det av mot Caisa i ÄRLA.
DÅ ÄR DET FREDAGSMYS!


SKOLAN MED ER ÄR JU OSLAGBART.

Kommentarer
Postat av: caisa korrv

jag gillar er helt okej mycket

2009-09-11 @ 08:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0