jävla idioter.

Fyfan vad roligt jag, Amanda och Fella hade igår. Kvällen började med Idol och tacos! Därefter fixade vi oss i många timmar och dunkade musik i hela lägenheten, vi dansade, skrattade och lekte följa john!
ha-ha.
Sen gick vi till en fest i nyfors där lite människor höll hus. Där hade vi kul, synd bara att det finns vissa människor som inte kan hålla reda på vad som är ens eget och andras!
sjukt irreterande. två datorer, en väska och min mobil blev snodd!
Kvällen slutade alltså lite mindre bra, men vi måste ändå tacka Jenny för att vi fick komma och dansa lite!

tror att det blir krök ikväll också, men jag har ingen aning!
Vi får se helt enkelt!


tycker om er tjejer!

föresten, har ni tänkt på att jag typ är blond?:O
När plånboken tillåter så blir det nog ändring på det...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: amandaaaaaa

haha jag ser helt skel ut :( ni är snygga brudar! tycker om er! <3

2009-09-26 @ 15:14:22
URL: http://typisktcissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0