här satt man...

Hej hopp!
Sitter på golvet i mitt rum och letar efter jacka... På internet alltså!
Har ni några tips på sidor med många snygga jackor? för isåfall får ni hemskt gärna hojta till.
he-he
Ni kanske undrar varför i helskotta jag sitter på golvet?
Jo det är såhär förstår ni att min kära vän felicia ligger och sover i min underbara säng, och hon breder ut sig så mycket att jag inte får plats helt enkelt!
Men jag tycker om henne ändå!

Skoldagen idag gick ganska fort även fast vi gick ända till fyra! Fick iofs ett uppehåll mitt under dagen då jag skulle till "Tandläkarn".
Snart ska felicia hem till sin pappa och plugga matte, och förhoppningsvis så kommer snart ludde hit och sover med mig en natt till!

I kvällens idol så hejar jag faktiskt på Tove! och om inte hon går vidare så får ni kalla mig för judith resten av mitt liv!
deal?

nej, nu ska jag väcka fella och kittla sönder henne! det är väl ett bra sätt att vakna på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0