LITEN FYLLER ÅR IMORGON

Hallå alla flodhästar och fans!
Just nu befinner jag mig i Fellas stuga med henne och Simon. Vi har precis käkat mat och tårta eftersom att hela tjocka släkten är här ute i Mora Träsk! Vi har varit nere i huset hela kvällen men nu kände vi för att smita undan ett tag.

Igår var jag med älsklingen i Örebro mestadels av dagen. Vi åt på Max, gick på bio och kollade på 2012. Filmen var väldigt bra och spännande och jag rekommenderar den starkt! Men man måste nog se den på bio för att tycka att den är bra!
Syftet med att åka till Örebro var att vi skulle skjutsa hem Linus, Laban och Virre Norre för att dom hade kollat på Takida, men på köpet fick jag en jätte mysig dag med min älskling!
tack för den, du är bäst♥

Nu ska vi kila ner till huset igen, ha det så bra! heippa alla flodhästar♥


Min bästavän fyller 16 år imorgon! Tänka sig att hon också ska bli stor :)
Puss på dig Tomas♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0