längsta dagen på länge!

Gud vad skönt det är att den här dagen är över nu! ett tag trodde jag aldrig att den skulle ta slut!
jag och alice vaknade runt 07.00 imorse, gjorde oss iordning och åt frukost! Sen gick vi med varandra en bit till skolan.. (vi går ju på olika skolor), därefter började mitt helvete! första lektionen hade vi Nationella i Kemi, haha halo?
Gick väl helt okej med tanke på att jag egentligen inte kan någonting! Sen hade vi en lååång håltimme, därefter tyska, NO och två timmars slöjd. Slutade klockan fyra! Då var de bara att sätta sig på cykeln för att trampa hem till mormor och äta! Sen stressa hem, byta om, packa väska, ringa mormor och säga att hon ska skjutsa mig till träningen!
Tänk er, jag slutade fyra.. Jag hade träning halv sex typ längst ut i Torshälla! Jag måste nästan säga att jag är stolt över mig själv som inte tuppade av av all stress!
Sedan hade vi stenhård fysträning! Skönt!
Eftersom att mamma är borta tills på lördag så bor jag och Dennis helt själva hela veckan.. Och därmed så ser våran lägenhet som ett bombnedslag just nu! Ska faktiskt ta tag i livet och städa lite! Jag tycker faktiskt bättre om när det är städat, fast mitt rum ska det vara halvstökigt! Annars sover jag inte så bra..
Nehe mina vänner, nu ska jag börja tugga på snickersglassen jag fick av mormor idag!
Heippa!♥

Jag tycker om dig så sjuuukt mycket A.L ♥


Kommentarer
Postat av: felllllllllllla såklart

"fast mitt rum ska det vara halvstökigt! Annars sover jag inte så bra.." haha så jävla stööörd:) loveu

2009-05-13 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0