uppdatering

Hej allihopa!
Idag har jag firat min kusin Robins student! Gud vad glad jag är för hans skull! Jag är så sjukt avundsjuk..
Visserligen hade dom otur med vädret.. men vädret kan omöjligt förstöra glädjen för alla studenter!
Det kan regna hur mycket som helst.. man skulle nog ändå vara lika glad!
Igår kväll var en bra kväll.. Tack för den tjejer!
Ikväll ska jag och Fella ner på stan med några tror jag! har liksom ingen koll än, men det blir förhoppningsvis kul! För man kan inte ha tråkigt med min älsklingsfelicia!
Själv är man ju partysugen, så ifall ni vet nån fest så är det bara att höra av sig!
ciiiaaooooo♥

(bilder och en mer invecklad sammanfattning av helgen kommer nog imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0