nervös inför cupen

Nu har jag tränat, ätit och duschat. Nu återstår bara packningen.. men det är så tråkigt att den får vänta en stund till. Det bästa är att vänta tills Fischer kommer hit, jag glömmer alltid något när jag packar själv!
Haha.. förra sommaren sov jag nog inte ensam en enda gång.. och nu har det gått tre dagar nästan sen vi fick sommarlov! Och gissa vad?
Jag har inte sovit själv en enda gång.. hihi! Cissi is back!
Imorgon åker jag iallafall med laget till Stockholm för att spela Ekencup, det ska faktiskt bli kul! Är lite smått nervös bara, ska ju faktiskt spela högernio hela cupen.. och det är något som jag inte alls är van vid! Men det är iallafall roligt när man väl kommer igång!
Ska försöka hinna med att lämna in min cpmobil imorgon! Helt sinnes vad den är irreterande just nu!

Nu ska jag lägga fram väskorna som jag ska packa i.. sen kanske jag börjar innan ungen kommer!
We´ll see!
Ciaaaaaaaooo♥


Fischer och jag!
Nu kör vi tjejen!
En timme om natten?
yÄÄÄÄÄÄÄÄ
haha, bara fischer som fattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0