Kära Judith

Jaha, det här blir väl ungefär tredje inlägget sen Fella stack!
Men vad ska man göra liksom?
Vem vet, ni kanske har lika tråkigt som jag och vill ha något att läsa.

Iallafall så satt jag och tänkte på förra gången jag var i turkiet, och på hur kul jag hade då!
Den gången var jag där med min älskade pappa och min bror! I två veckor bodde vi på ett femstjärnigt hotell som hette Orient Palace.
Vi åkte hemifrån mitt i natten och pappa hade tvingat oss att gå och lägga oss klockan tio, gud vad arg jag var på honom då! Nu förstår jag inte varför, så sjukt onödigt!
När vi kom fram till hotellet undrade om vi hade kommit till rätt ställe, det var så fint!
Nerför gatan precis utanför hotellet låg massa affärer, där skaffade vi oss en vän! minns inte hans namn, men iallafall! Jag och Dennis var där nästan varje kväll.. Efter någon vecka så träffade vi även en tysk 20 årig kille, det var lite komiskt!
Han var mörkhyad, as snygg kropp! När pappa frågade vad han hette så svarade han;
Sven
hahaha! Då började jag nästan skratta, man hade förväntat sig något sexigt och snyggt..
Värsta besvikelsen! Men vi blev jätte bra vänner, och den sista veckan var vi med honom på stranden varje dag!
Pappa bjöd honom på snus en gång, haha! Han hade aldrig sett snus förut så han fick värsta chocken när han kände smaken!

Det känns som att den gången inte går att slå! jag menar, pappa var ju pappa. Lekfull, snäll och helt enkelt bäst!
Mamma är ju mamma liksom, men det blir nog inte så tokigt ändå!
I annat fall så får jag ju en skön vecka med mycket sol och bad, och resultaten kommer ju bli en negercissi!
Wiihu!
Nu ska jag snart sova, jag bloggar imorgon innan vi drar mot Arlanda!
Heiippa♥


Jag och min älskade pappa, jag var två år och vi var i Rhodos med släkten!
Min älskade pappa som faktiskt är i himlen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0