dag 2

Bilderna går inte att rotera, så ni får rotera huvet istället!


Jag var taggad för ännu en shopping dag i stockholm

Detta var en kille med robotlinser som dansade exakt som en robot

vi åt på Tacobar, NachoDeluxe! Mumsfillibaba!
Den här restaurangen fanns också på PeaceAndLove och det var min och Emelies favoställe att käka på, så jag var bara tvungen att äta där en gång till (fast i fel stad)

När vi kom till Sergelstorg så såg vi att det var proppat med människor överallt! Vi undrade såklart varför, och vi fick reda på att det var dansare som skulle spela in en film för att hedra Michael Jackson!
Grymt coolt var det, först dansade kanske 10 människor till Beat it, sen kom det fler och fler, och till slut var plattan full av dansare som dansade till Michael Jacksons låt.
Senare dansade dom till samma låt på Centralen och Stureplan. Filmen kommer att spridas över Youtube tror jag..

Efter danssaken blev vi så fika sugna att vi gick och köpte oss Brownies med mjukglass.
Det kan vara den godaste bakelsen jag någonsin har stoppat i munnen!

Egentligen lovade jag mig själv att inte handla några fler saker!
Men när jag såg att detta armband kostade 15 kronor på Ur&Penn så kunde jag inte låta bli!
Jag och Alice använder det som bästisarmband istället för halsband ;)

När vi kom hem till lägenheten igen så ville Fanny att vi skulle gå och handla morötter.
Självklart ställde vi upp! Och självklart fick kameran hänga med!

Alice försöker visa sina klättrarskills. Gick inte så bra!

Vi stannade till och gungade på en rolig röd sak!

Alice vilade sig lite

cooooolbrud_93

Blä för bajs och sniglar



cissi goes model på ett litet berg

Vi klarade av uppdraget gallant! Morötterna blev köpta och vi fick mat när vi kom hem!
Jippppiii!
Nu ska vi nog kolla på en Beckfilm och käka morotskaka.
great, me likes!
ciiiiaaaaooo♥

Kommentarer
Postat av: r

jag såg också dansande roboten :D

2009-07-09 @ 22:56:35
URL: http://alunrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0